Array
Array
Array
Kupno zwierzęcia w sklepie zoologicznym zazwyczaj wiąże się z deklaracją sprzedawcy dotyczącą jego wieku, rasy, zdrowia czy płci. Co jednak w sytuacji, gdy okazuje się, że deklarowana płeć była...
Każdy przedsiębiorca zajmujący się sprzedażą produktów ma obowiązek umieszczenia informacji o cenie w sposób widoczny, czytelny i ogólnodostępny. Dotyczy to zarówno ceny jednostkowej produktu, jak i...
Dystrybutorzy często oferują sklepom różne promocje z dodatkowymi produktami gratis. Zaskakująco dużo sklepów ma problem z obliczeniem prawidłowej zniżki w procentach jaką w ten sposób uzyskuje....
Prowadzenie sklepu zoologicznego wiąże się ze szczególną odpowiedzialnością, również w kontekście polityki zwrotów. Jako sprzedawcy musimy znać swoje prawa i obowiązki, by profesjonalnie obsługiwać...
Czasy się zmieniają, a dostęp do wiedzy oraz produktów jest na wyciągnięcie ręki – zarówno dla właścicieli sklepów zoologicznych, jak i ich klientów. Niestety, w przeciwieństwie do konsumentów,...
Przyglądamy się opinii publicznej, przepisom oraz doradzamy, jak rozmawiać z klientami o zakupie nowego pupila. Sprawdź, czy prowadząc sprzedaż gryzoni lub ptaków zyskasz, czy narazisz się na...
Kto i kiedy przekonał ludzi pracujących w sklepach zoologicznych, że powinni zamienić się w placówki edukacyjne i dyktować klientom, co mają kupować?
Branża karm i przysmaków dla zwierząt domowych dynamicznie się rozwija, pod wpływem urbanizacji, humanizacji oraz premiumizacji. Humanizacja zwierząt sprawia, że trendy żywieniowe ludzi coraz...
Wszędzie trafiamy na artykuły, w których jesteśmy przekonywani, że inwestycja w sklep internetowy dla małej lub średniej firmy to doskonałe rozwiązanie. Artykuły pisane przez „znawców tematu” i firmy...