Array
Array
Array
Kupno zwierzęcia w sklepie zoologicznym zazwyczaj wiąże się z deklaracją sprzedawcy dotyczącą jego wieku, rasy, zdrowia czy płci. Co jednak w sytuacji, gdy okazuje się, że deklarowana płeć była...
Prowadzenie sklepu zoologicznego wiąże się ze szczególną odpowiedzialnością, również w kontekście polityki zwrotów. Jako sprzedawcy musimy znać swoje prawa i obowiązki, by profesjonalnie obsługiwać...
Właściciele sklepów w Polsce są coraz częściej karani za sprzedaż produktów, które nie spełniają norm jakościowych lub są niezgodne z deklarowanym składem. Problem w tym, że detaliczni sprzedawcy nie...
Z badania przeprowadzonego w październiku 2020 roku wynika, że 93% Polaków dokonujących zakupów przez internet kieruje się opiniami innych konsumentów o produkcie. W efekcie zniekształcanie lub...
Zgodnie z nowymi przepisami obowiązującymi od stycznia, przedsiębiorcy działający zarówno w tradycyjnym środowisku, w internecie, jak i prowadzący sprzedaż telefoniczną lub katalogową, muszą spełniać...
W dzisiejszych czasach często można spotkać się z przekonaniem, że każda niepochlebna opinia stanowi hejt, pomówienie lub czyn nieuczciwej konkurencji. Coraz częściej zdarza się, że osoby, które...
Państwowa Inspekcja Sanitarna (PSSE) ma szerokie uprawnienia kontrolne, obejmujące zarówno higienę pracy, jak i zgodność produktów biobójczych z obowiązującymi przepisami. Sprzedaż środków przeciwko...
Mobbing to zjawisko stosunkowo młode, które niedawno zostało ujęte w Kodeksie Pracy. Często słyszymy o nim w kontekście dużych afer biznesowych lub politycznych, jednak może dotknąć każdego...
W dobie powszechnej dostępności urządzeń nagrywających, takich jak dyktafony czy smartfony z funkcją rejestracji dźwięku, coraz częściej dochodzi do sytuacji, w których pracownik potajemnie nagrywa...